Dance Radio Home
Dance Radio Amsterdam Online
Winamp
Real Player
Windows Media Player
iTunes
Quicktime





programmering:
begin pagina ... 289  290  291  292  293  294  295  296  297  298  ... van 560 einde - recent
--- = danceradio info --- = crew member --- = luisteraar
Jarod 18 Jun 2010 22:31 #26800

Kleine tip, alles in de achtergrond hoor je ook.
En de output mag 2 dB zachter.
ŽogeŽ 18 Jun 2010 22:29 #26799

Loopt weer continu in de peak.
vincnent 18 Jun 2010 21:54 ruurlo #26798

waar blijft het stereosignaal?
vincent 18 Jun 2010 21:52 achterhoek #26797

Micro klinkt ruk. lijkt wel alsof je met je kop in een emmertje zit.
Jarod 18 Jun 2010 21:49 #26796

Er mag 2dB bij in de output, hoeft niet, mag wel.

Jarod is even zijn peppersteak opvreten... tot later!
martin 18 Jun 2010 21:48 #26795

lijkt nu goed te klinken.

wat niet lekker klinkt is mijn koptelefoon morgen even een nieuwe kopen.
vincent 18 Jun 2010 21:41 ruurlo #26794

Begint er op te lijken. Alle players die ik probeer, bufferen. geen idee of dat anders kan maar kijk maar ff.
grtz uut 't oasten
Jarod 18 Jun 2010 21:15 #26793

Yup het hoog is erg aanwezig nu. Alleen de dynamiek en volheid van die mp3 file is zo geweldig. Zo zuiver en schoon, dat moet weer terug.
Een combinatie van beide dus.
vincent 18 Jun 2010 21:09 ruurlo #26792

Mannen dit gaat weer de goeie kant op. Lekker soundje weer.
grtz uut 't oasten.
Jarod 18 Jun 2010 21:06 #26791

En als je bij die MP3 wat hoog bij zet, oh dan klinkt het toch strak!
Jarod 18 Jun 2010 21:05 http://82.140.41.140/force.php?file=./danceradio-100522-1700-1800.mp3 #26790

Dr studio:
Download voor de grap nou eens:
http://82.140.41.140/force.php?file=./danceradio-100522-1700-1800.mp3

Een enorm verschil ik geluid!
Marc Porno 18 Jun 2010 20:54 de Wallen #26789

nu klinkt ie lekker, - afblijven !
Jarod 18 Jun 2010 20:41 #26788

Het begint erop te lijken :D
Eerst kwam de luidheid terug, nu het dynamische laag. Nu alleen nog dat vette stereo.

De overall output is 3-4dB. Deze mag dus een stukje zachter.
Jonno 18 Jun 2010 20:31 Thuis #26787

klink lekker mono
Jarod 18 Jun 2010 20:30 #26786

Oude setup graag!
Waar Jurgen, Arjan, Roger en nog velen het mee eens waren!

:-)
ŽogeŽ 18 Jun 2010 20:25 #26785

Weer lekker verder tweaken mannen?
Ben van mening dat de audio nog steeds te hard wordt uitgestuurd. Tikt hier bij mijn dB meter met enige regelmaat de peak aan.
Marc Porno 18 Jun 2010 20:24 de Wallen #26784

volgens mij is dat geslis nu weg, ( eql uit ) maar je moet echt een ietsepietsie minder (lager) bas eruit laten komen, zodat m'n speakers meer hoog kunnen produceren, zonder opgeblazen te worden. - Porny
Marc Porno 18 Jun 2010 20:16 de Wallen #26783

De muziek klinkt wel goed,(ik denk een beetje teveel bas) maar het lijkt wel of er in de hoge tonen een soort geslis - storing- klinkt ( in de muziek )
voor de mic, - mischien alleen meer hoge tonen erin ?
van geffen, je bent geen zeikerd, want dat zeiden ze tegen mij ook al vandaag, - grt, Porny, king of senseo.
klaas 18 Jun 2010 19:34 urk #26782

ja het geluid heeft wat problemen maar ligt waarschijnlijk niet aan een geluidsprocessor. eerder een verbindig naar de stream server toe zeg maar.
ŽogeŽ 18 Jun 2010 18:33 #26781

Ter info voor de ITTD: Om 0:21 ging er iets mis in de hardware. Vanaf dat moment zijn de uren allemaal slechts 38.880 kB, terwijl dat normaal gesproken ca. 83.000 kB is voor een uur.
Misschien dat jullie d'r iets aan hebben.
Jurgen 18 Jun 2010 15:42 #26780

Oja, wat staat er nu na die Warsanis dan?
Jurgen 18 Jun 2010 15:41 #26779

Ja ik snap ook niet waarom het allemaal zo ruk klinkt ineens. Ik heb de tests even terug beluisterd, en voor dat dit tests begonnen gisterenavond klonk het toch niet zo slecht? Je moet altijd uitkijken bij het inregelen van processing dat je niet te veel veranderd ineens want dan kan het nog wel eens totaal de mist in gaan, wat nu dus gebeurd blijkbaar. Ga als je met een digitale processor zit altijd uit van 1 van de standaard presets op dat ding, kan er weinig mis mee gaan. Vandaar uit kun je tweaken en als het mislukt kun je weer terug hoe het klonk. Ik hoorde ook iets van een Warsanis er voor? Tja, ik weet niet of dit nu wel zo goed is om als leveler te gebruiken. Er zijn zat andere alternatieven lijkt me. Succes verder...jullie zullen het nodig hebben..:-).
vincent 18 Jun 2010 15:29 ruurlo #26778

Wat een bagger op de stream. Dacht ik ff lekker via de mobiel naar DR te kunnen luisteren, maar helaas!!!!!! Mannen succes met deze puinhoop weer een beetje te laten klinken.
Gr. Vincento
Hans 18 Jun 2010 10:24 #26777

Kwestie van afstellen gisteravond klonk het op een gegeven moment echt prima, dus komt goed zker weten.
Peter (luvfm) 18 Jun 2010 10:07 #26776

Sjonge jonge wat een commentaar allemaal op DR nu, de grote bekken weten alles wel even beter maar enige wat ze kunnen is zeiken.

DRcrew Fuck all Comments en succes met de nieuwe studio ik vertrouw er volledig op dat alles weer 100% word.

Peter.
ŽogeŽ 18 Jun 2010 08:09 #26775

Zoals ze in Zuid Afrika zeggen: alles sal reg kom.
Robert B 18 Jun 2010 07:03 #26774

iK ZOU ER (OEps hoofdletters) werk van maken.

Spijt me maar dit is NAADJE PET wwer die Caps Lock..

Nog geen update van de heren? En geen backup stream?

Lamme takken, tot gauw dan maar weer!

Oh ja m@rk, mocht je zin hebben om mij ergens van te beschuldigen... ik heb er niks mee te maken!

Dat wist iedereen al overigens... haha!

En toch klein wereldje hoor, dus nogmaals succes!
Robert B 18 Jun 2010 04:07 #26773

Och ja, gek doen we in het weekend wel weer, toch?

Jammer dat het nu even zo klinkt... dat kan beter inderdaad.

Wil niet opscheppen maar denk dat als iemand er "even naar kijkt" het wel weer goed is...

Grrr... nou ja jammer dan, de .cz sticker zit nog op mijn 22 jaar oude Audi.

We horen het wel dus... mag ik hopen ;-)
jos vos 18 Jun 2010 02:59 #26772

Maak ze helemaal gek, mijn zege heb je.
joop 18 Jun 2010 02:22 Amsterdam info@joop@gmail.com #26771

Wat een bagger wordt tijd om er mee te kappen jongens van DR, Laat het maar over aan de mensen die er verstand van hebben..
martin 18 Jun 2010 00:50 #26770

Danceradio.es voor wie het leuk vind, knalt hier heerlijk op mijn hoofdtelefoon.
Robert B 18 Jun 2010 00:45 #26769

Lijkt wel een hele foute gabber house party.. VLC speelt 20 seconden en houdt het dan ook voor gezien (de ShoutCast buffer dus leeg spelen).

"aircheck" www.funkyvibes.nl/DR992_2010_06_18_0030.mp3

Flauw natuurlijk maar misschien helpt het de technici, want het is mono en zeker geen 192 kbps in ieder geval...

Succes, tot gauw.
martin 18 Jun 2010 00:31 #26768

Die van .es klinkt goed.
Jarod 18 Jun 2010 00:13 #26767

Morgen weer een dag Arjan, maar ik ben het met je eens.
Gaat allemaal goed komen. :)
Arjan 18 Jun 2010 00:00 #26766

Geen kanaalscheiding te horen op dit moment. Gaat nog erg over zijn nek allemaal...Het is het nog allemaal niet helaas.
Jarod 17 Jun 2010 23:42 #26765

Super! Morgen zijn we er ook weer bij. :)
Jarod 17 Jun 2010 23:39 #26764

Ja behoorlijk wat hoog!!
Jarod 17 Jun 2010 23:38 #26763

Hmm beetje dof nu? :(
Voordat ik weg ging was het beter.
Marco van Galen 17 Jun 2010 23:11 #26762

Heb me volume iets teruggedraaid, maar het klinkt goed !!
ŽogeŽ 17 Jun 2010 23:06 #26761

Goed, ik ben er vantussen. Het signaal blijft te hard uitgestuurd. Raakt regelmatig het peak niveau.
Heb net de upload van het laatste half uur gestart, dus luister zelf vanavond of morgen maar eens terug.
Succes nog daar.
ŽogeŽ 17 Jun 2010 22:52 #26760

Is die ouwe handel nog niet terug te kopen bij de domeinen? Kan je in ieder geval bieden op de oude processing doos.
Jarod 17 Jun 2010 22:49 #26759

Gaat de goedekant op!
Wow combinator LUIDHEID! Ja die ken ik, nu alleen de rechter kant nog!

Terug in ~30 minuten.
Marco van Galen 17 Jun 2010 22:47 #26758

Klinkt van hoog tot laag goed, mag van mij wel ietsie zachter !
Ray Daniels 17 Jun 2010 22:46 alkmaar #26757

IDD peakt erg in het rood Jarod heeft gelijk.

Maar blij jullie stemmen te horen mannen.
ŽogeŽ 17 Jun 2010 22:44 #26756

Sound inderdaad erg lekker, maar wat mij betreft wel te hard uitgestuurd nog steeds.
ŽogeŽ 17 Jun 2010 22:29 #26755

Te hard nu. Mijn analoge uitgang via de TV gaat helemaal over z'n nek. Ook de dB meter staat vol in het rood.
Marco van Galen 17 Jun 2010 22:27 #26754

Laag gaat in mijn EQ nu naar + 20db ?
Marco van Galen 17 Jun 2010 22:25 #26753

FF opnieuw opgestart, klinkt nu stukken beter !

Stream nu weer 192 en 44 ?
ŽogeŽ 17 Jun 2010 22:22 #26752

Dit begint d'r al erg op te lijken!
ed de glazenwasser 17 Jun 2010 22:20 lelydorp #26751

bedankt ŽogeŽ ga er even mee aan het werk


GR EDWIN
ŽogeŽ 17 Jun 2010 22:20 #26750

De laatste 3 streamchecks (onderbroken ivm streamserver uitval) van 21:00-22:00 uur gaan nu starten.
Jarod 17 Jun 2010 22:20 #26749

Ja breng er maar wat hoog en stereo breedte bij!
Moet weer freaky zoals uit de oude studio zijn!
ŽogeŽ 17 Jun 2010 22:18 #26748

Het ligt er ook maar net aan via welk apparaat je zit te luisteren. Ik luister via laptop die met bluetooth verbonden is aan aux ingang van HTS met zo'n draadloos audio dingetje. Die klinkt wat blikkerig.

De andere is via de TV waarmee ik op NetTV via radiotime op de digitale TV uitgang op de HTS naar DR kan luisteren. Die laatste klinkt een stuk "voller".
Arjan 17 Jun 2010 22:15 #26747

Die 8400 nu weer? Dat ding van net was zeker een Omnia vervormbak :-)).
ŽogeŽ 17 Jun 2010 22:13 #26746

@freak: is het niet handiger om allerlei instellingen uit te testen, deze vast te leggen, en deze tests met een beperkt aantal tracks uit te voeren? Dan kun je ze later via de streamchecks terugluisteren en beter beoordelen wat een goede preset of andere instelling is.
Jarod 17 Jun 2010 22:13 #26745

Klinkt wel een stuk luider dan .es en andere streams, dat is goed!
Marco van Galen 17 Jun 2010 22:11 #26744

Alle tien EQ banden staan nu op + 10 DB, stream op 190 bps stereo 48.0 Hz ?

Je klinkt als Mickey Mouse ....
Jarod 17 Jun 2010 22:11 #26743

44KHz toch beter? :-)

Tijd voor de DRSC? Dance Radio Studio Counter? :P
ŽogeŽ 17 Jun 2010 22:10 #26742

@Ed de glazenwasser: ik heb dit geinstalleerd.
http://www.winamp.com/visualization/osciloscope-and-vu-meter/148149
Arjan 17 Jun 2010 22:06 #26741

Gaat nu helemaal in de zeik de muziek. Processor op standje hitradio, alsook de muziek.
martin 17 Jun 2010 22:03 #26740

muziek beter ja, stream buffert af en toe
ed de glazenwasser 17 Jun 2010 22:03 lelydorp #26739

even een vraag ik zie jullie over een db meter schrijven voor winamp kan iemand mijn daar aan helpen ???? alvast bedankt

GR EDWIN
Jarod 17 Jun 2010 22:02 #26738

Die software levels max = 0dB.
Dus helemaal in het rood is 0dB.
Klink een stuk beter nu. Dynamisch weer wat beter. Buffer Buffer, geen porno downloaden!
ŽogeŽ 17 Jun 2010 22:02 #26737

Wel vetter, geen betere muziek ;-)
ŽogeŽ 17 Jun 2010 21:52 #26736

Levels zitten regelmatig in het rood. Volgens mij niet echt nodig voor internetradio.
Arjan 17 Jun 2010 21:51 #26735

In het laag gaat het een beetje in de vervorming. In de pieken, ook tijdens spraak.
Jarod 17 Jun 2010 21:50 #26734

Level is nu precies goed.
Rond de 0dB.

Dynamisch klinkt het niet echt... zo clean als voorheen.
Beetje een vieze bass.
Marco van Galen 17 Jun 2010 21:49 #26733

Ik kan alleen zeggen dat het bij mij nu prima klinkt, ....
Jarod 17 Jun 2010 21:45 #26732

Met dat beetje laag erbij is het nu zo goed als 0dB.
Zonder overshoot dan, dus +1 dB brandt nooit.
Alle stemmen in de achtergrond hoor je ook, ik weet niet of dat de bedoeling is.
ŽogeŽ 17 Jun 2010 21:44 #26731

Zit nu mooi in het geel. Kan die pinquin tool niet 1-2-3 vinden. Als het dit is is het aardig prijzig.
http://www.masterpinguin.de/
Jarod 17 Jun 2010 21:42 #26730

Output nu -2dB, het mag nog iets harder.
ŽogeŽ 17 Jun 2010 21:38 #26729

Heb even een dB metertje voor winamp geinstalleerd, maar die komt bij mij hooguit tot -7 dB.
Jarod 17 Jun 2010 21:37 #26728

Het geluid is ruim 6dB te zacht.
Het klinkt vlak, weinig tot geen dynamiek.
Totaal geen laag aanwezig. Alleen het hoog is redelijk tot goed (stereo beeld ook).
Ook de stem mist totale compressie.

Dus netjes gezegd: Het klinkt nu voor geen meter!


Eerst de levels maar eens op NUL!
Arjan 17 Jun 2010 21:36 #26727

In de oude studio klonk het helemaal 'af'. Daar is nu helaas niets meer van over. Wat hangt er nu tussen dan? In de hoge tonen gaat het nog niet helemaal ok.
Marco van Galen 17 Jun 2010 21:31 #26726

Ben net thuis, het geluid is iets zachter dan gister...
ŽogeŽ 17 Jun 2010 21:30 #26725

Volgens mij hetzelfde als net. VU meters komen halverwege het groene. Heb helaas geen dB's.
Misschien Jarod?
Arjan 17 Jun 2010 21:29 #26724

Geluid klinkt wel wat aan de doffe kant nu hoor, beetje te plat ook.
ŽogeŽ 17 Jun 2010 21:28 #26723

Nauwelijks beter.
ŽogeŽ 17 Jun 2010 21:27 #26722

Ik ben streamchecks aan het uploaden, misschien dat jullie d'r daar iets aan hebben.
martin 17 Jun 2010 21:26 #26721

es knalt heerlijk
ŽogeŽ 17 Jun 2010 21:25 #26720

Ja, is inderdaad op mooi niveau. Piekt bij VU meter mooi in het geel.
Jarod 17 Jun 2010 21:24 #26719

.es is netjes rond de 0dB.
Eerst het niveau goed, dan gaan we vergelijken.
Jarod 17 Jun 2010 21:22 #26718

Nu blijft hij hangen rond de -6dB, mag een flink stukkie harder dus.
Arjan 17 Jun 2010 21:21 #26717

Geen processing op dit moment zo te horen?
martin 17 Jun 2010 21:20 #26716

microfoon klinkt weer normaal
ŽogeŽ 17 Jun 2010 21:19 #26715

Stuk zachter dan gisteren.
Jarod 17 Jun 2010 21:18 #26714

Output: -4dB, 4dB te zacht dus.
Hans uit Amsterdam 17 Jun 2010 21:07 #26713

klopt Roger hier zelfde probleem.
ŽogeŽ 17 Jun 2010 21:03 #26712

D'r gaat iets niet goed met de streamserver. Om de minuut wordt telkens hetzelfde korte (ca. 10 sec) fragment herhaalt. Daarna is de stream weer offline (ICY 401).
ŽogeŽ 17 Jun 2010 20:56 #26711

Ja, de track klonk nu ook al sneller in dat korte stukje dat de stream online was.
ed de glazenwasser 17 Jun 2010 20:52 lelydorp #26710

@ ŽogeŽ had ik ook gewoon even op nieuwe winamp aan klikken op de site is het probleem op gelost.en mannen de studio klink goed.maar ik ben altijd zeer snel te verdeden

GR EDWIN
ŽogeŽ 17 Jun 2010 20:52 #26709

Ja, ik ben niet gek, maar van Geffen klinkt ook "raar". Veel lager. Ben ik nou echt de enige die dat hoort?
martin 17 Jun 2010 20:52 #26708

microfoon klinkt niet goed
ŽogeŽ 17 Jun 2010 20:50 #26707

De stream zelf moduleert zachter dan daarstraks.
ŽogeŽ 17 Jun 2010 20:49 #26706

't lijkt wel of je stem "langzamer" klinkt.
Moet even wat meer tracks horen om een goed oordeel te vormen. Deze track heeft van zichzelf al veel hoog in zich.
martin 17 Jun 2010 20:47 #26705

stream werkt
ŽogeŽ 17 Jun 2010 20:24 #26704

Die winamp meter staat zowat stil :-)
ŽogeŽ 17 Jun 2010 20:19 #26703

Zit niet zoveel dynamiek meer in. Het hoog spettert.
ŽogeŽ 17 Jun 2010 20:14 #26702

Met de presets te spelen?
Dacht dat van Geffen weer bij Sinterklaas op bezoek was.
hans 17 Jun 2010 20:07 #26701

V Geffen
begin pagina ... 289  290  291  292  293  294  295  296  297  298  ... van 560 einde - recent
--- = danceradio info --- = crew member --- = luisteraar

This website is surveilled and monitored by http://www.kamerovysystem.cz